Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 december 2013

Kaarten challenge #18

helaas deze keer geen winnaar, denk ook dat het komt vanwege de drukke decembermaanden  want op alle blogs is het rustiger dan normaal.

De opdracht voor deze keer is, laat je inspireren door de foto en of de sketch, je mag natuurlijk ook beide challenge`s combineren of beide opdrachten maken.
Je kan meedoen met deze challenge tot en met 21 januari, bij minimaal 5 deelnemers wordt er een prijs uit gegeven. het is dan wel de dag voor kerst maar denk buiten je boekje het hoeft geen kerstkaart te worden, denk bv aan kleuren of iets met muziek (staat een piano) etc.


De uitwerkingen van het designteam.
Brigitta, heeft zich laten inspireren door de sketch en door de kleuren. En er zo een mooie verjaardagskaart mee gemaakt.

Henriette, heeft zich laten inspireren door de kerstsfeer en de kleuren.


Yvon, ik heb me door de kleuren en de sketch laten inspireren.
Dit was dan echt mijn aller laatste blogpost als Dt -er van ScrapPlezier.
Sfeervolle kerstdagen en een geweldig mooi 2014.

Creatieve Groeten Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Wat een verschillende uitwerkingen hebben we weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch en gave foto-inspiratie!! Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas zie ik nergens een link staan om mijn kaart te plaatsen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nel,
      Dank je dat je meedoen wilt.
      De link voor het plaatsen is nu te zien! Ik was net bezig... :-)
      Groetjes, Helena

      Verwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...