Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

26 december 2013

Vrolijke tweede kerstdag! en een feestelijke layout......


Hallo allemaal,

Als eerste wil ik natuurlijk iedereen een heel fijne tweede kerstdag toewensen! Wij zijn vandaag heerlijk thuis met zijn viertjes na twee dagen vol met familiebezoek.

Op deze kerstdag wil ik jullie een layout laten zien zonder foto deze keer. Ik had het schattige plaatje op deze layout al een hele tijd in de kast liggen en vondt hem helemaal geschikt voor een lieve kerstpagina. Echter niet in de standaard kerst kleuren.....



De achtergrond begon met een heel licht groen vel papier waar ik met allerlei kleuren waterverf wat "klodders" op aanbracht. Ik ben echt gek op het zachte watercoloreffect op dit moment.

Verder natuurlijk nog wat gestempeld met diverse stempels en kleuren inkt.  Hierna mijn compositie gemaakt met het dessinpapier, cardstock, doilies en bijpassende tags.  Ook is mijn borderpunch van Martha Steward weer eens tevoorschijn gekomen. In de opvallende kleur zwart "grond" hij mijn compositie mooi op de achtergrond vindt ik.

De layout heb ik verder afgewerkt met leuke bloemen, bedeltjes etc, zoals jullie weten krijg ik daar nooit genoeg van!

Hieronder zie je nog wat detailfoto's.







Zoals mijn layout al laat zien wens ik jullie allemaal nog fijne feestdagen toe en een heel gelukkig, gezond, en creatief 2014!

Groetjes Brigitta

Gebruikte materialen:

Borderpunch Martha Steward
Distress Inkt Aged Magohany
Kaisercraft papier 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...