Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

3 september 2018

Moment by Moment met Astrid Zwaan.....


Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout van mijn kleindochter Jealee Diana, dit layout is tot standgekomen met de prachtige collectie "Pen & Ink, 49 & Market flowers en een schitterend chipboard element van Dusty Attic!!


Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van drie verschillende dessin vellen uit de collectie, twee van de twee zijn gescheurd verwerkt.... De foto is meerdere keren gemat en verhoogd aangebracht, onder de verhoging heb ik tevens een chipboard element van Dusty Attic bewerkt en aangebracht.


Zoals je ziet is het chipboard element oud goud, dit het ik door middel van gesso, en spray's van Prima Marketing gecreëerd. De bloemen van 49 & Market  heb ik eerst neergelegt voor dat ik ze bevestigd heb met hete lijm, tussen de bloemen door heb ik collectables van dezelfde collectie verwerkt.




De kleuren van deze bloemen zijn zo geweldig dat je er geen genoeg van kunt krijgen, de kleuren die ik voor dit design heb gebruikt zijn licht/oud roze en oud groen!!


Ik hoop dat ik jullie deze keer heb kunnen inspireren om meerdere fabrikanten met elkaar te mixen. Kaisercraft in combinatie met 49 & Market geeft een geweldig eindresultaat!!

Bedankt voor het kijken en tot gauw.....

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...