Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

13 juli 2018

Thankful met Astrid Zwaan...........


Vandaag op het blog van Scrapplezier een design van mezelf, ik heb gebruik gemaakt van de schitterende Fleur collectie van Kaisercraft. Eèn van mijn favoriete collecties, ik moet er ook bij zeggen dat bijna elke collectie van Kaisercraft een lust voor het oog is!!


Voor dit design heb ik gebruik gemaakt van een sketch en heb daar mijn eigen draai aangegeven dit omdat ik niet hou van klakkeloos alles precies hetzelfde te maken zo als aangegeven is. Daarbij heb ik de sketch een halve slag gedraaid!!


Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van het dessin vel "Happy Day's", daarop heb ik verschillende stroken gescheurd en verwerkt als banner over de basis. Hiervoor heb ik het dessin vel "Loveable" gebruikt.
Daarop heb ik door middel van een stencil een stukje brick wall geknipt deze heb ik tevens een halve slag gedraaid en heb ik gebruik gemaakt van het dessin vel "Hello".


De foto in dit design heb ik gemat met een stukje van het dessin vel "Hello", de foto die ik gebruikt heb is zelf gemaakt door mijn jongste dochter Chimène en haar best friend Ella!! Het design heb ik voor de rest opgevuld met schitterende collectables uit dezeflde collectie.....




Ik kan jullie zeker aanraden om ook eens met een collectie en alle toebehoren van Kaisercraft te gaan werken, je zult echt verbaasd zijn hoe goed alles met elkaar werkt en machted!!

Bedankt voor het kijken en tot gauw.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...