Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 december 2013

In the Sea!

Vandaag wil ik wat stempelwerk met jullie delen. Ik heb met de mooie stempelset 'Rockpool' van Kaisercraft een kaartje en een memoblokje gemaakt.


Ik heb dit keer gekozen voor een glossy papier als ondergrond, dit kun je zo mooi inkleuren met de distress markers. Eerst heb ik de schelpen (ook een paar uit eigen voorraad) gestempeld, sommige zijn gemaskerd, zo vallen ze mooi over elkaar heen. De achtergrond is gesponst met distress inkt en het geheel is ingekleurd met de distress markers. Weer een leuk cadeautje voor de decembermaand dacht ik.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en tot een volgende keer.
Creatieve groetjes Alida.

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt Alida, mooie stempelset ook,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, je diepzee creaties zijn erg mooi. Prachtige stempels. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...