Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 september 2013

Helena´s Uitdaging made by Sara Lammar!!

Voor september had ik de vraag gekregen van Helena om ofwel de LO van de sketch ofwel mijn eigen project, te maken met een half vel designpapier. Ik heb gekozen om hiervan mijn eigen project te maken.
Het was zeker een uitdaging om maar één vel papier te gebruiken. Gelukkig was dit dubbelzijdig, dus had ik zonder vals te spelen twee verschillende papiertjes. Ook het strookje onderaan met de naam van de papierlijn, heb ik nog kunnen gebruiken. Aan de achterkant zat namelijk ook nog een mooi strookje, wat ik bovenaan de foto bevestigd hebt.

Deze uitdaging was zeker leuk  het doet je op de een of andere manier meer naar het papier te
leren kijken. Waar je anders heel snel teruggrijpt naar verschillende papieren en dan niet kan kiezen,
moet je het bij deze uitdaging doen met dat ene blaadje.
Omdat het kerstpapier is, heb ik er een winterse foto bij genomen. Zo vind ik het toch een mooi geheel geworden!


Gebruikte Materialen : Papier collectie Yuletide van KaiserCraft, 
De Pearl-swirl van KaiserCraft.
Cheery Lynn Doily van Nautical Wheeler Doily 

6 opmerkingen:

  1. mooi gedaan Sara, leuk met die vierkantjes en in de hoeken inkt met een template denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gelukt Sara ! 'k vind het een moeilijke opdracht hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig geworden sara, dat was een uitdaging he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjullie wel! Het was zeker en vast een uitdaging :) Maar wel leuk hoor, zoiets doe je niet gewoon voor jezelf hé.

    De template bovenaan is eigenlijk de doily die achter de foto zit, met distressinkt op het blad gemaakt... Om optimaal gebruik te maken van de doily hé :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...