Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 november 2012

ATC tjes van de maand november!

Op het gezellige forum van ScrapPlezier houden we elke maand een ATC swap. Deze maand was het thema hoe toepasselijk "Herfst". Deze kaartjes zijn er gemaakt.
De bovenste rij van links naar rechts: Esther (met echte bladeren), Sylvana (heerlijke herfstkleuren), Alida (de techniek van Tim Holtz van oktober gebruikt).
De onderste rij van links naar rechts: Joukje (met mooie blader inchies), Coby (heel subtiele herfstkleuren en draadjes) en een blauw/paars bedankkaartje van Coby voor de host (ik dus).
Zijn ze stuk voor stuk niet schitterend?
Wil je ook een keer meedoen, dat kan, de komende maand is het thema kerst en hier kun je er alles over lezen en meedoen.
Creatieve groetjes van Alida.

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie ATC`s allemaal..
    ikzelf heb eigenlijk nog nooit zoiets gedaan, ik zou niet weten waar te beginnen..maar leuk is het zeker
    jouw eigen kaartje vind ik erg mooi Alida zou zo maar een gewone kaart kunnen worden dit ontwerp! gaaf
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is de oktobertechniek van Tim Holtz verwerkt op een ATC tje. Het is eigenlijk net als kaartjes maken Linn, dus ik zou zeggen, doe gezellig een keer mee en ik weet bijna zeker dat je daarna verslaafd bent.

      Verwijderen
  2. leuk om ze zo bij elkaar te zien,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...