Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

23 februari 2019

Top 3 --- Kaarten Inspiratie Challenge #49.........

Voor de Kaarten Inspiratie Challenge #49 hebben wij 6 geweldige inzendingen mogen ontvangen, deze kaarten challenge stond in het teken van de ter nagedachtenis van de 1893 afgeschoten grote grazers Oostvaardersplassen. 1 inzending komt voor mijn gevoel het beste uit deze challenge en zij kan niet anders dan de winnaar zijn van deze challenge. 

Ik woon zelf in Lelystad en schaam mezelf diep voor deze tragedie dit omdat er zoveel mogelijkheden zijn aangedragen om het overschot anders aan te pakken. Nu worden er gewoon drachtige prachtige beestje afgeknalt omdat Lelystad dit de beste oplossing vindt. Ik meen uit het diepst van mijn hart dat Lelystad hier heel zwaar voor mag boete!!

Maar de nummer 1 is geworden Wilma (freubelmina) met haar prachtige Hope Tag!!


Nummer 2 van deze challenge is geworden Trudy!


Nummer 3 van deze challenge is geworden Aartje!




Wilma, Trudy en Aartje namens het team van Scrapplezier wil ik jullie alle drie van Harte Feliciteren, Wilma  zou jij zo vriendelijk willen zijn om jou emailadres door te mailen naar dt@scrapplezier.nl, Helena zou er zo spoedig mogelijk zorg voor dragen dat jouw kado-bon tussen jouw emailberichten zit!!

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor hun deelnamen, geweldig inspirerende projecten en kaarten heb ik voorbij zien komen....TOP....ik heb er onwijs van genoten!!

24 Februari 2019 zal de nieuwe Kaarten Inspiratie Challenge gelanceerd worden ik hoop dat jullie dan ook weer van de partij zullen zijn.
 
Bedankt voor het kijken.....

2 opmerkingen:

  1. Ooooo wat vind ik dit fijn dat mijn creatie gewaardeerd word!
    ik heb er inderdaad mijn gevoel ingelegd en proberen uit te dragen van dit vreselijke drama...
    Ik ga een mail sturen! Dank jullie wel! Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik tweede ben geworden bij deze challenge! Wilma gefeliciteerd met je eerste prijs, je hebt hem echt verdiend! Aartje jij ook gefeliciteerd.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...