Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 februari 2019

Fearless-Limitless met Astrid Zwaan.....


Vandaag wil ik mijn Fearless-Limitless design met jullie delen, voor dit design heb ik gebruik gemaakt van de schitterende Misty Mountains collectie van kaisercraft. Dit keer heb ik geen foto van mijn dochter gebruikt maar van een schitterende stoere dobermann deze foto heb ik gevonden op internet en moest deze gebruiken!!


Misty Mountains is een hele mooie paars/blauwe papierlijn met alle toebehoren, in eerste instantie dacht ik Nee niet echt iets voor mij maar toen ik er mee ging werken is hij toch tot 1 van mijn favoriete geworden.

De basis van dit design heb ik voorzien van een stuk gescheurd design papier, de foto is 1x gemat en verhoogd aangebracht. Het gescheurde gedeelte heb ik voor zien van stickers en collectables die on- verhoogd en verhoogd zijn aangebracht.



Werken in hoogtes vind ik zeer prettig werken, het geeft een extra uitstraling aan je werk. Bij een Clean and Simple designs zie je duidelijk dat de hoogtes verwerkt zijn maar als je werkt met Mixed Media projectie zie je dit nog veel duidelijker....


Zien jullie die ogen, ogen die geen angst kennen en jou beschermen totdat zij er zelf dood bij neer vallen. Bedankt voor het kijken ik hoop dat ik jullie geinspireerd heb om niet altijd te werken met eigen foto's maar dat een pagina ook heel mooi kan worden met foto's van het internet.....

Tot Gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...