Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 januari 2019

Snapshots met Astrid Zwaan......


Vandaag op het blog van Scrapplezier een design met één van nieuwste Kaisercraft lijnen Let of Let's go, voor dit design is niet de standaard 12" x 12" gebruikt maar 8,5" x 11" wat ook wel Amerikaans A4 heet!! Ik heb dit keer niet gekozen voor typische meisjes kleuren, maar meer kleuren die passen bij het thema Adventure - Journey - Live and Discover...... 


Let of Let's go staat voor:

Pak je koffers in, het is tijd om de grote avontuur te proeven! Inspirerende citaten, bagagelabels en reissymbolen, Let? S Go laten je dromen over je volgende grote avontuur naar Londen, New York, Melbourne en overal tussen!

Voor de basis van mijn layout heb ik twee layers gebruikt, 1 dessin vel Carry on en wit Bazzill cardstock, het witte cardstock heb ik in drie stukken gesneden en via de naaimachine bevestigd op de 1ste layer. Ik heb gekozen voor 1 foto die bestaat uit kleine fototjes ook wel snapshots genoemd, de foto heb ik met een donker stukje dessin vel gemat waardoor de foto beter tot zijn recht komt. 


Om mijn design verder tot stand te brengen heb ik de foto extra benadrukt met 3 tags en verhoogd met chipboard, daarom heen tekst strips, inkt spetters, wood veneer en collectables uit dezelfde collectie.....



Ik hoop dat jullie mijn desing leuk vinden en dat ik jullie het gevoel het geven wat voor geweldige lijnen Kaisercraft bezit. 
Bedankt voor het kijken, doe rustig aan en tot gauw!!!

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...