Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 juni 2018

My Little Princess met Astrid Zwaan.........

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout van mij, een speciaal layout dit omdat het mijn eerste project is waarbij mijn kleindochter Jealee Diana op de voorgrond staat!! Voor dit layout heb ik de Fairy Garden collectie gebruikt, met deze collectie stap je in een wonderbaarlijk wonderland waar sprookjes en magie tot leven komen! Delicate bloemen en magische feeën dansen over de mooie pastelpagina's van deze kostbare collectie. Met een vleugje elfenstof is Fairy Garden een plek waar dromen echt uitkomen!


Jealee Diana is geboren op 31 december 2017 en is mijn eerste kleinkind, zij was zo klein en zo mooi, vanaf de geboorte had zij van die klein elven oortjes dat deze collectie helemaal aansluit bij haar als persoon!!


Voor mijn basis heb ik gekozen voor twee dessin vellen "Fairy Garden Fantasy" en "Fairy Garden Mistify", van de "Fairy Garden Mistify" heb ik van alle vier de kanten 0.5 cm afgesneden, zowel van de onderkant als van de linkerkant gedeeltes geponst!!


Voor de rest van mijn design heb ik gebruik gemaakt van Collectables uit dezelfde collectie en text strips die je zowel in sticker vorm hebt als in papieren vorm. Sommige delen heb ik verhoogd aangebracht, als laatste handeling van dit layout heb ik hier en daar een zelfklevend / zelfplakkende licht roze parel aangebracht.


Een prachtige collectie en het is zeker de moeite waard om hier mee te mogen werken, ik hoop dat ik jullie met mijn design geïnspireerd heb om zo een eigen invulling te creëren aan deze collectie.

Bedankt voor het kijken en ik zie jullie gauw weer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...