Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 februari 2017

Forever met Astrid Zwaan.....

Vandaag wil ik met jullie delen een layout wat ik vorig jaar al gemaakt hebt maar nog nooit gedeeld heb met jullie hier op het blog van Scrapplezier.
Voor de basis van het layout heb ik gebruik gemaakt van wit Bazzill cardstock, het design is opgemaakt uit verschillende soorten Kaisercraft designpapier strips, deze strips vind je onderaan elk design vel. 


 De strips heb ik zowel horizontaal als verticaal op de basis gelegt en bevestigd, de foto die ik heb gebruikt is van mijn oudste zoon waar ik onwijs trots op ben. Na alle ellende en strubbelingen kan ik nu met een gerust hart zeggen dat hij heel veel vooruitgang boekt en er nog plezier in heeft ook!!

De foto is verhoogt aangebracht, het voordeel hiervan is dat je veel dingen die je half wil laten zien er gewoon onder kan stoppen. Voor de embellisments op dit layout het ik gekozen voor prachtige bloemen van Prima Marketing, Gem stones van Prima Marketing, Laser Chipboard elementen (titel en doily) van Scrappiniec!!


Hier onder een detail foto van de prachtige Prima Marketing flowers, tevens kun je zien dat een aantal flowers besprenkeld zijn met glitter....

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren dat je eigenlijk alles kunt gebruik van een  designvel, niet alle fabrikanten beschikken over een extra stukje onderaan een designvel. Langs deze weg wil ik jullie een hele fijne zondag wensen, bedankt voor het kijken en tot onze volgende post!!

3 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...