Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 juli 2016

Zomer Vakantie met Miranda Kosmeier......




Nog 2 weekjes voor de kids en dan hebben ze vakantie..
voor mijn gevoel is het nog niet zo ver,,
maar dat komt meer door het weer denk ik.

Deze digi heb ik afgelopen week gekocht... Wat een schatjes zo he..allebei een ijsje.. In mijn gedachten zie ik ze zo over de camping lopen.. vakantie vriendjes..

Ik heb hem gekleurd met de promarker.. en een beetje copic (blauw om het plaatje)
De haren heb ik met een fine liner tip gedaan. deze kun je op de promarker klikken en kun je nog fijner kleuren
Het haar blijf ik een lastig puntje vinden hoor.. 

Ik heb de sketch van Cheerful Sketches gebruikt.. 


In de zomermaanden is het eerlijk om jezelf eens lekker te verwennen met sketches en je
daar helemaal door te laten leiden. Blik op oneindig en gaan met die banaan.
Miranda haar uitwerkingen op deze sketch is TOP, prachtige ingekleurde digi en de grote
witte bloem is mijn favoriet. 

Bedankt voor het kijken en tot gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...