Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 december 2015

A Non-Traditional Christmas Card with Veronika...

Sinterklaas is uit het land op weg naar Spanje met al zijn Pieten, langzaam aan veranderd ons
land in een kleurrijk Kerstland!! 
En wat is niet mooier Kerst - Sneeuw - IJs en een prachtige Traditionele Kerstkaart 
op de deurmat of brievenbus!!

Veronika weet er aldoor in te slagen om voor ons een  prachtig project te designen
die adembenemend door mij op het blog wordt gezet.


Ik geniet altijd van de layers die Veronika in haar designs gebruikt, verhoogd of niet verhoogd, 
daarnaast altijd gecombineerd met lint, bloemen en kerst elementen.
Wat je ook altijd in Veronika's designs tegen komt is een item waar je je ogen eigenlijk niet vanaf
kunt houden. Voor mij is dat dit keer het kerstboompje die uit de kraft tag is geponst die 
daarna opgevuld is met kleine rode kerstballentjes, die volgens mij zijn aangebracht
met glitterliim.


Veronika vertelde mij het volgende :
Love all these layers and all effects of this paper and of course it is great with combination of rhinestones and some flowers and berries.


 
Als ik zo naar deze prachtige afbeeldingen kijk vraag ik mezelf elke keer weer af
hoe krijgt Veronika toch elke weer het prachtige lint tussen de
embellisments....
Daarnaast laat zij ons ook elke keer weer zien hoe gemakkelijk je de die-cuts
van Kaisercraft kunt gebruiken als layer op je design.

Kortom een zeer geslaagd project!!!

 

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...