Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 oktober 2015

Gastdesigner Marja van Laar...................


Hoi, mijn naam is Marja en sinds een aantal jaren heel actief aan het kaarten maken 
en ook steeds vaker leuke weggeefcadeautjes aan het maken. 
Ik vind het erg leuk allerlei verschillende kaarten te maken en hou ervan om soms eens even lekker te experimenteren. Je zult bij mij dus meerdere stijlen door elkaar zien. 
Sinds een paar jaar heb ik ook een eigen blog en oh wat vind ik dit geweldig leuk. 
Ik vind het leuk als je eens een kijkje komt nemen op mijn blog: http://vanlaarmarja.blogspot.nl/


Ik zit zelf al een aantal jaren in een designteam en blijf dit erg leuk vinden.


Nu werd ik gevraagd gastdesigner te zijn voor Scrapplezier en omdat ik dat ook erg leuk vind maak ik daar graag tijd voor vrij. 
Ik hoop dat ik voor wat inspiratie kan zorgen.

"Go Vintage" met Marja van Laar.....

Vandaag wil Marja ook meteen met jullie haar eerste project als GDT-er van Scrapplezier delen,
en wat voor een project - geheel in Vintage Stijl.


Zoals jullie kunnen zien bestaat de Vintage kaart uit veel embellisments die in de hoogte 
zijn opgebouwd, daardoor wordt de kaart kwetsbaar om te versturen.
Om die kwetsbaarheid weg te nemen heeft Marja voor deze kaart een doosje in dezelfde stijl 
erbij gemaakt. In het venster van het doosje heeft Marja Mica geplakt zodat het doosje + kaart
ook makkelijk in een envelloppe kunt versturen.


Natuurlijk is het ook heel leuk om de kaart en het doosjes persoonlijk te overhandigen.

Marja heeft deze mooie creatie gedeisgned met één van de nieuwste papierlijnen van Kaisercraft
"Botanica" deze lijn bestaat uit dessinpapier, collectables, stickers en stempels.

Als klap op de vuurpijl wil ik jullie nog eens laten genieten van de prachtige kaart die
bij dit project hoort.....mooie details en kleuren!!!


Ik weet haast wel zeker dat Marja jullie met dit project onwijs geinspireerd heeft, dus ik zou
zeggen pak allemaal jullie spullen en hup aan de slag!!!

Fijne weekend......

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...