Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 september 2015

Mannenkaart with Renate van Tuijl.......

Vandaag is het weer tijd voor een kaartje van mij. Het is ook het laatste 
kaartje dat ik jullie laat zien als gastdesigner voor Scrapplezier.  
Deze laatste is een mannenkaart geworden.


Ik ben begonnen met een stuk wit Cardstock van  13cm x 26cm.  
Hier heb ik een soort envelopje van gemaakt door de vouw een paar centimeter 
uit het midden te leggen. Door middel van een paar strookjes 
dubbelzijdige tape aan de zijkanten, heb ik het envelopje dicht geplakt. 
Voordat ik het heb dicht geplakt heb ik het eerst beplakt met designpapier. 
Dit scheelt een hoop geklungel.


De voorzijde heb ik een stoere touch gegeven. En jazeker... 
Ook op een stoere mannenkaart mogen bloemetjes worden gebruikt.
  

Een envelop moet natuurlijk gevuld worden. Ik heb er voor gekozen om 
er een grote label in te doen.
En ook hier heb ik weer een stoere mannelijke bloem op geplakt.


Op deze laatste foto laat ik jullie de twee samen zien. 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met  mijn creaties. 
Het was super leuk om  een keer als gastdesigner te mogen meedraaien. 
En met alle mooie spulletjes werd het me nog heel moeilijk gemaakt om er 
zoveel mogelijk van te laten zien. Tegelijkertijd was het ook wel heel leuk om 
die uitdaging (vooral met mezelf) aan te gaan.

Ja Renate "Time fly's when your having fun" Helena en ik hebben ook onwijs
van jou projecten als gastdesigner genoten!!

Renate ik wil jou namens het team van Scrapplezier onwijs bedanken voor deze
geweldige inspirerende projecten afgelopen maand. 

En TOP dat jij onze uitnodiging heb geaccepteerd en ik heb genoten van onze samenwerking !!! 

Mochten jullie meer werk van Renate willen bekijken dan verwijs ik jullie graag 
naar het blog van Renate van Tuijl, maar natuurlijk kunnen jullie ook 
nogmaals de eerder geplaatste projecten van haar op ons blog bekijken door op 
onderstaande links te klikken.

 Bedankt voor het kijken en een hele fijne maandag!!

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...