Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 augustus 2015

Naar School with Elly Booij........

Zoals iedereen weet zijn de scholen weer begonnen, voor een hele grote groep was dit
de eerste keer.....onwijs spannend voor het kind maar ook voor de ouders.
Ik haal de eerste schooldag van mijn jongste dochter zo weer naar boven, maar ook de maanden
daarvoor....elke week stond zij tegen de deur om gemeten te worden, elke week werden
haar kleren opnieuw uitgezocht, de dagen werden weggestreept op de kalender.
Heel toepasselijk vind ik één van deze details terug op Elly haar project!!!


Prachtige stempel van een jongentje die naast een meetlat op een paar boeken 
staat om zo groter te lijken, prachtige ingekleurd en precies past in het plaatje van kindjes
die voor het eerst naar school gaan!!

Elly heeft voor deze kaart gebruik gemaakt van de papierlijn "Class of '87" van 
het welbekende merk Kaisercraft.

Laten wij Elly haar kaart eens van dichtbij bekijken :



Prachtige details en zo lekker clean and simple.

Zoals iedereen momenteel wel weet loopt de maand augustus op zijn eind
en is het project "Naar School" het laatste GDT project van Elly.
Jammer want ik heb onwijs genoten van jouw projecten!!

Elly ik wil jou namens het team van Scrapplezier onwijs bedanken voor deze
geweldige inspirerende projecten afgelopen maand. 
En TOP dat jij onze uitnodiging heb geaccepteerd en ik heb genoten van onze
samenwerking !!!

Mochten jullie meer werk van Elly willen bekijken dan verwijs ik jullie graag 
naar het blog van Elly Booij, maar natuurlijk kunnen jullie ook 
nogmaals de eerder geplaatste projecten van haar op ons blog bekijken door op onderstaande
links te klikken.
 
 
 Bedankt voor het kijken en een hele fijne vrijdag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...