Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 augustus 2015

Fabulous Card with Veronika Galenko...............

Vandaag een blogpost die totaal in het teken staat van Veronika Galenko, zoals ik in haar post
van 4 augustus al melde wil Veronika altijd graag een thema voor de maand hebben.
Het thema voor de maand augustus 2015 is "Insekten", aangezien Veronika gaat speelt met
vlinders op haar projecten komt deze natuurlijk ook weer terug op haar kaart. Alleen dit keer
in de lila (paars) kleuren....

Kijk snel mee wat dit is echt om van te genieten!!!!


Volgens mij heb ik niets te veel gezegt, ik heb er haast geen woorden voor zo ongelovelijk
mooi en knap ik dit vind....Prachtige bloemen partij en allemaal op elkaar afgestemd!!
De vlinders die je tussen de bloemen partij vind zijn beide ingekleurd met distress ink....

Laten wij ook deze kaart eens snel van dicht bij bekijken......


Zien jullie hoe mooi dit allemaal tot in de puntjes is afgewerkt.....

Gebruikte Materialen : Kaisercraft designpapier "Miss Match", Cherry Lynn dies/doily
Bloemen, Vlinder stempel, Distress Ink, Raffia, Burlap, Metal Sharm, Rhinestones.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik, ik wil jullie vragen om dit dan 
ook te laten weten aan Veronika d.m.v. een revieuw onderaan deze post.

Fijne dag.......

3 opmerkingen:

  1. Wow,dit is zeker een prachtige kaart.
    Mooi,die bloementoef.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is prachtig. De bloementoef , het papier en de embellishments. Echt supergaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...