Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 augustus 2015

Augustus Challenge 2015

Goedemorgen allemaal,

Het is 10 augustus 2015 dus tijd voor de nieuwe maandelijkse challenge, 
de maand augustus staat in het teken van het thema 

"Insekten"

Best wel een breed thema, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of een ieder
hier mee uit de voeten kan.
Als een ieder goed het blog heeft gelezen afgelopen dagen weten jullie dat onze designer
Veronika Galenko altijd graag een thema bij elke maand wil en dit thema heb ik dit
keer doorgevoerd naar de maandelijkse challenge
Als jullie nog even willen zien hoe zij met dit thema is omgegaan
klik dan op onderstaande link.......


Natuurlijk heb ik voor deze challenge ook een foto collage gemaakt zodat jullie
nog meer inspiratie kunnen opdoen.


Ik hoop dat deze maand een layout scoort want dat lijkt mij wel eens leuk voor de 
verandering. Natuurlijk zijn kaarten en altered items ook geweldig!!!
Inzendingen kunnen tot 6 september 2015 ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost)
Uit alle inzendingen (minimaal 5) maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij bekent maken op 8 augustus 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.
Succes!!!!   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...