Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 mei 2015

Gastdesigner Cynthia van der Wilk.....


Op precies te zijn ben ik 11 jaar geleden begonnen met scrapbooking, en al aardig snel verslaaft
geraakt. Afgelopen jaren hobbelde ik van designteam naar designteam, want helaas
de meeste scrapbookwinkels stopten. Maar bij mij bleef het scrapbookvirus bestaan.
Op dit moment zit ik in het designteam van de Dutch Dares, een challengeblog voor scrapbooking.
Zelf doe ik ook graag mee met challenges, vooral de uitdaging om met een opdracht aan de 
slag te gaan vind ik erg leuk. Vorig jaar ben ik gevraagd om demonstratrice te worden bij 
Stampin' Up!. Ik heb er goed over nagedacht, want met stempelen had ik weinig ervaring. 
Maar toen mijn starterspakket binnen was, was ik om. Ik wist niet dat ik stempelen zo leuk zou
vinden. Inmiddels zit ik ook in het designteam van het Stampin' Up! challengeblog.

Ik ben trots nu ook gastdesigner te mogen zijn voor Scrapplezier. 

Vandaag laat ik Cynthia's eerste project als gastdesigner van Scrapplezier aan jullie zien
"Remember This"  
Een prachtig Clean and Simple layout waar des ondanks nog heel veel te zien is. Cynthia heeft
dit layout speciaal voor ons gedesigned met een wat oudere papierlijn van Kaisercraft.


Nu hoor ik iedereen al denken, "maar hoe doe je dit!!!" Nou heel simpel.......

Bewerk het vel cardstock met inkt. Stempel de sterren en spetters in diverse kleuren inkt
op het cardstock. Snij een stuk papier van 6x20 cm van het blauw geruite papier.
Snij een stuk van 11,5x16,5 cm van het gebloemde papier. Snij een strook van 1x15,5 cm.
Plak dit op het papier. Mat de foto op rood cardstock. Strik een stuk touw om de foto en plak 
de foto op. Snij een tab van het blauwe geruite papier en plak deze op. Snij de ronde journalcard
uit het papier. Snij deze door midden. Stempel op de ene helft tekst op en plak deze bij de foto.
Stempel op de andere helft sterren en plak deze tegen de rand van het cardstock. Snij een strookje
van 8x1 cm en plak deze tegen de rand van het cardstock. Snij sterren in verschillende maten
en verschillende prints en plak deze op het papier.
Versier het layout verder met brads, pareltjes en nietjes.

Laten wij het layout eens van dicht bij bekijken :







Ik weet niet wat jullie er van vinden ( dus laat snel een revieuw achter voor Cynthia) maar 
ik vind het layout geweldig en zeer inspirerend.

2 opmerkingen:

  1. Deze LO heb je wel ff super leuk gemaakt zeg.
    Leuk dat je je hebt gefocust op één punt van het grote scrapvel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...