Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 mei 2015

Family with Astrid Zwaan.....

Vandaag wil ik een layout met jullie delen die gedesigned is met de geweldige
DCWV stack "Little Miss"
Prachtige vrolijke en frisse kleuren voor een echte meid!!


Zoals jullie misschien opvalt heb ik meerdere Fabrikanten door elkaar heen gebruikt, 
dit vind ik zelf heel prettig!!
Het layout "Family" bestaat uit verschillende layers, namelijk 5 op precies te zijn, 
de eerste twee layer hebben gewoon een afmeting van 30.5 x 30.5 cm.
Ik heb gekozen om de 2de layer te ponsen waardoor je layer nummer 1 erdoor heen ziet.
De opvolgende layers zijn steeds een stukje kleiner waardoor er een mooie opbouw
van het layout ontstaat.
Als de opbouw goed is kun je met de afwerking beginnen van het layout,
als eerste begin ik met de foto deze is gemat, daarna speel ik met de
embellisments die ik pas vast zet als alles naar mijn wens goed ligt.

Laten wij het layout eens van dicht bij bekijken :   


Tip : ik weet niet hoe jullie de pearl swirls verwerken op een layout, ik zelf
vind het vrij lastig om de pearl swirl van het plastic te ontdoen, daarnaast ervaar ik 
dat de swirl heel gauw uit zijn verband getrokken wordt.
Ik knip de swirl langs de rand van de parels af en smeer op bepaalde stukken 
het plastic in met glossy accent en bevestig hem dan waar ik hem wil hebben, doordat je de 
onderkant met glossy accent heb in gesmeerd kan je hem ook nog goed op je 
juiste plaats schuiven.

Gebruikte Kaisercraft materialen : Witte bloemen en pearl strips

Bedankt voor het kijken en een hele fijne dag.
Astrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...