Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 februari 2015

Snapshot with Astrid Zwaan............

Met de geweldige papierlijn "All Boy" van October Afternoon kun je eigenlijk niet
anders dan geweldige layouts maken.....al zeg ik het zelf!!!
Deze papierlijn bevat geweldige kleuren maar ook geweldige producten....de
kleuren donkerblauw, rood, groen, geel, bruin etc zijn zo onwijs 
goed op elkaar afgestemd....
Daarnaast is de papierlijn "All Boy" heel goed te combineren met de papierlijn
"Daily Flash" ook van October Afternoon.

De foto's op mijn layout zijn afkomstig van instragram en gemaakt met een
mobiele telefoon. Mijn ervaring met dit soort foto's is dat zij vaak niet echt heel
scherp zijn, vandaar dat ik voor de optie zelf printen heb gekozen 
op wit effen cardstock.
De twee basisvellen komen uit de collectie "All Boy" de tekst strip boven aan
het layout en het stuk papier met de tekst Photographs komen uit de collectie
"Daily Flash"
Zoals jullie kunnen zien heb ik tussen de foto's en het einde van van de "Daily
Flash" papierlijn verschillende soorten die-cuts, chipboard en frames verwerkt,
daarin heb ik ook met verschillende soorte hoogtes gewerkt. 
Maar dat is nog niet alles de die-cuts, chipboard en frames zijn van twee 
verschillende soorten papierlijnen.

Tevens wil ik met jullie nog een detail-foto delen.


Bedankt voor het kijken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...