Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 februari 2015

De Inspiratie Kaarten Challenge #3.................

Het is 24februari 2015 tijd voor weer een nieuwe kaartenchallenge,
ik ben nu al reuze benieuwd naar jullie uitwerkingen.
Natuurlijk mag iedereen aan deze Challenge meedoen, ik zou zeggen hoe 
meer zielen hoe meer vreugd....
Met deze challenge kan je alle kanten op, dus heel veel ruimte voor je 
eigen inspiratie.
Omdat het de derde Inspiratie Kaarten Challenge is wil ik dit keer 1 
kleur naar voren brengen, ik koppel deze kleur altijd aan de liefde. 
Volgens mij kunnen jullie de kleur al raden het is namelijk "ROOD"
Het thema wat ik deze maand mee geef is "Valentijnsdag"

Natuurlijk mag jij alle elementen gebruiken die te zien zijn 
op de onderstaande inspiratie foto. 

Inzendingen kunnen tot 20 maart 2015 ingestuurd worden door middel van 
onderstaande link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 22 maart 2015
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging weer. Ben maar gelijk begonnen zo op mijn vrije middag.

    Ben benieuwd wat de anderen ervan maken.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...