Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 januari 2015

Top 3 Inspiratie Kaartenchallenge #1.......

Vandaag mag ik weer een prijs weggeven namelijk voor de prijswinnaar van de
eerste Inspiratie Kaarten Challenge.
Het blijft toch altijd moeilijk omdat ze allemaal zo mooi zijn, maar ik moet jullie
wel eerlijk bekennen dat er deze keer wel 1 met kop en schouders boven uit stak.
En wat ik helemaal geweldig vond is dat ze zich allemaal aan het thema
gehouden hebben namelijk :

Een nieuw begin!!

Ik wil jullie niet langer in spanning laten zitten dus hier komt ie......

1. Tineke van der Linden

2. Trijntje

3. Jacqueline

Zeg nu eerlijk ze zijn toch prachtig, namens het team van Scrapplezier wil 
ik iedereen bedanken voor het meespelen.
Tineke van der Linden ik wil jou van Harte Feliciteren, zou jij zo vriendelijk willen
zijn om jouw email adres te mailen naar dt@scrapplezier.nl
Helena zou er zorg voor dragen om jou z.s.m. de gewonnen kado-bon van € 10,00 naar 
jouw toe te sturen.

24 Januari 2015 verschijnt de nieuwe Inspiratie Kaarten Challenge op het blog,
ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.

3 opmerkingen:

  1. Wat superleuk, in de top 3! Dank jullie wel. En andere dames ook gefeliciteerd!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk dat mijn babytag als 1e in de top-3 is geëindigd. Dank je wel team! Ik ga zo een mailtje sturen.
    Trijntje en Jacqueline, ook gefeliciteerd met jullie plekjes in de top-3.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tineke en Jaqueline gefeliciteerd leuk dat ik ook in de top 3 ben gekomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...