Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 september 2014

September Challenge 2014.....

De maand september staat in het teken van inspiratie, althans bij onze Challenge.
Zoals jullie kunnen zien heb ik een foto toegevoegd, wat is de bedoeling.....
Stuur ons een layout, kaart, altered item, etc die gebaseerd is op bovenstaand foto, dus laat je 
inspireren door bijvoorbeeld de kleuren, de vormen, tekst, tags noem maar op.

Inzendingen kunnen tot 6 oktober ingestuurd worden door middel van onderstaande 
link (links onder aan deze blogpost) 
Uit alle inzendingen maken wij een top drie,
deze top drie zullen wij plaatsen op 8 oktober 2014
De nummer 1 van deze top 3 zal een kado bon ontvangen van 10 euro die
beschikbaar wordt gesteld door Scrapplezier.

Heel veel Suc6!!!!

P.S.......
Afgelopen 2 maanden hebben wij de Wendela Lam Challenge gehad, helaas hebben wij 
daar geen top 3 en winnaar kunnen kiezen, simpel weg wij hadden geen genoeg inzendingen.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    als ik het goed heb was er een laatste challenge waar iedere deelnemer een cadeaubon zou krijgen van 5 euro. Die is over 8 dagen pas afgelopen. Is dit nu een doorstart of tja, ik snap het niet meer zo goed. Wil je me dat uitleggen??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor Ger Janne dit is geen doorstart, de challenge waar jij het over heb is de kaartenchallenge van Brigitta die elke 24ste van de maand gestart wordt.
    De challenge waar je nu naar gekeken hebt is officieel de layout challenge die officeel 1 x in de twee maanden op ons blog verschijnt, met ingang van deze maand verschijnt de layout challenge elke maand dit omdat de kaarten challenge stopt.....In de nieuwe opzet layout challenge mogen de deelnemers aan de hand van de inspiratie foto zelf kiezen wat zij willen maken. Mocht je nog meer vragen hebben stel ze gerust....

    Groetjes,
    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dank je voor de uitleg! Nu mag er dus ook een kaart gemaakt worden bij de LO uitdaging. Dat was wat me verwarde...
      Groetjes,
      GerJanne

      Verwijderen
  3. Wat een leuke challenge, jammer dat er de vorige keer te weinig aanmeldingen waren maar ik zie nu overal weer volop nieuwe creaties, de vacantietijd is voorbij dus deze keer komt het vast goed. Ik ben in ieder geval van plan om mee te doen, rose is mijn kleur en dat is hier ook te zien;)
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige inspiratie foto. Ik heb me flink laten inspireren hoor, hihi. DP en bloementoef...
    En du mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze uitdaging kwam ik tegen en volgens mij past mijn creatie heel goed bij deze kleureninspiratie. Ik hoop dat ik zo aan de regels heb voldaan en anders hoor ik het graag.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...