Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 augustus 2014

Bling bling tags


Vandaag wil ik jullie twee tags laten zien met een hoog bling bling gehalte, al komt het op de foto niet super duidelijk over.




De achtergrond van deze tags maakte ik door de tags in te smeren met gesso en hierna de cijfer stempels erin te drukken. Met sprays bracht ik hierna kleur aan. Op de foto hieronder kun je dit goed zien.


De bling bling is toegevoegd door het gebruik van stickles, en heeeeel veel rhinestones van Kaisercraft.


Op de twee tag wilde ik ook stempelwerk terug laten komen dus stempelde ik op de paspop stans van Tim Holtz. Ik heb op deze tags overigens diverse stansen gebruikt die verkrijgbaar zijn in de webwinkel. Het rokje maakte ik door een bloem dubbel te vouwen en te draperen om de paspop.

Momenteel ben ik gek op de strikjes van twine met een bloemetje erop, zo'n simpele maar leuke embellishment vindt ik.

Maken jullie ook wel eens tags? Het zijn leuke projecten die je in een avondje kunt voltooien!

Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal:

Sizzix Big Diez caged bird
Sizzix Big Diez sewing room
Kaisercraft Pickled Pear stickersheet
Green Tara bloemen
Kaisercraft rhinestones



2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...