Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 juni 2014

Vintage schoen

Vandaag laat ik jullie een schoen zien van mdf die ik al heel lang in de kast had liggen. Aangezien dit een vintage model schoen is heb ik besloten om hem ook in deze stijl te bescrappen.



Het Kaisercraft papier op de basis van de schoen heb ik met modpodge aangebracht op de "collage" manier. Hier overheen wat stempels gezet en het vintage dametje en de embellishments vast geplakt.
De vlinder, de doily en het takje bij het roosje zijn stansen van Cheery Linn, ik blijf ze erg mooi vinden!

De bloem heb ik een tijd geleden zelf gemaakt door het plaatsen van doily's en stukjes kant en stoffen bloemen op elkaar te "stapelen".



Groetjes Brigitta

Gebruikt materiaal:

Papier Kaisercraft diverse lijnen.
Cheery Linn stans Mini Fancyful, Exotic Butterflies, Nautical Wheeler.
Distress Inkt diverse kleuren.

1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...