Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 juni 2014

Layout Challenge @ Scrapplezier Mei - Juni 2014

Het is juni 2014, in deze maand herhalen wij de layout challenge van de maand mei.
Om jullie geheugen even op te frissen laat ik jullie nogmaals de challenge zien die wij 
op 10 mei 2014 hebben geplaatst.

Een combinatie van twee, de sketch is afkomstig van het blog van "Kaisercraft" en de
kleuren comb van "Seeds".
Laat je inspireren door deze twee elementen, de uitwerking daarvan is geheel aan jou....
maar ik wil geen kopie zien van de sketch....laat wel dingen terugkomen in jou uitwerking.

Heel leuk zou ik het vinden als iedereen mee doet want dan kunnen wij weer een prijs aan
iemand overhandigen. Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Scrapplezier.
Iedereen die mee wil doen kan zijn uitwerking via onderstaande link uploaden tot en met
6 juli 2014.

In de maand mei heb ik jullie een aantal uitwerkingen laten zien,
namelijk die van Marie Johansson, Cissy & Sonja


Aangezien wij 2 designers uitwerkinen moesten missen wil ik jullie 
deze nu graag laten zien en die liegen er ook niet om.

Brigitta :


Astrid :

Suc6 iedereen!!



. Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kleuren en geweldige uitwerking van de challenge!
    Groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...