Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 mei 2014

Tag kaart van designer Sonja.

Vandaag ga ik weer proberen om jullie te inspireren. Dit keer heb ik een tag kaart gemaakt.



De basis is een stuk kraft papier van 29,5x15cm. Daar heb ik op de voorkant en aan één kant in de binnenkant een tag geplakt die beide uitsteken.

Vervolgens alles afgewerkt met designpapier en embellishments. Voor een distressed effect heb ik alles bewerkt distressinkt Walnut Stain. Voorop heb ik een écht klein potloodje geplakt als extra leuk detail :).
En natuurlijk heb ik een paar mooie tekststempels gebruikt.

Hier nog wat detailfoto's:




Voor deze kaart ben ik geínspireerd door het blog van Emma Williams:

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart op idee heb gebracht en dat jullie hem ook eens gaan proberen.

Groetjes Sonja

3 opmerkingen:

  1. In één woordt "prachtig", wat een inspiratie weer.....je laat mij zien hoe het ook
    kan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi gemaakt. Ik ben er gewoon stil van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...