Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

26 mei 2014

Old but New.........


Een mini album van bruine papieren bags, Time Light collecite van Kaisercraft en wat Prima
Marketing spullen.


Voor dit album heb ik gebruik gemaakt zoals ik al eerder melden van de bruine papieren bags
Helena verkoopt deze in haar webshop, de afmeting van deze bags zijn 9x6.5x22.5 cm.
Om tot dit formaat te komen heb ik de bag op de helft gerilt zodat je de papieren bag beter kan
vouwen. In totaal heb ik dit met 4 papieren bags gedaan, daardoor krijg je 4 bladzijde per bag.

Ik heb gekozen om het album te bewerken met Distress Ink (vintage photo) van Ranger,
waardoor je een oude look krijgt. Het rozen hart is uit de Ingvild Bolme collectie Shabby Chic
Treasures "Resin Flower Heart", deze heb ik met een penseel ingekleurd, daar heb ik ook 
Distress Inkt (vintage photo) van Ranger voor gebruikt.

Daarnaast heb ik de bags voorzien van de TimeLight papier collectie van Kaisercraft in 
samenwerking met de collectables en foto's.
Dit papier heb ik ook bewerkt met Distress Ink (vintage photo) van Ranger, waardoor het 
één geheel wordt met de bruine bags.

Voor een heleboel elementen heb ik gekozen om ze met 3d foam te verhogen, voor de 1ste en
laatste pagina heb ik er voor gekozen om chipboard te gebruiken om het papier te verhogen.
Daarnaast heb ik op een aantal pagina's een extra stukje design papier gebruikt waarbij ik 
1 kant heb bewerkt met een pons van Martha Stewart, je krijgt dan een soort van insteek-
hoesje waar je bijvoorbeeld label, tag's of een extra foto kunt stoppen.

Ik hoop dat ik jullie dit keer geinspireerd heb om ook eens iets met papier 
bags te doen, ik vond het heel leuk om te maken, aangezien ik normaal 
gesproken clean & simple scrap.
Ik merk aan mezelf dat ik toe ben aan andere dingen, 
zoals bloemen, technieken.....of ook
wel Out of the Box scrappen!!!
Mochten jullie vragen hebben, laat dan even een berichtje achter.....
Have fun!!!

 Gebruikte Materialen : 4 bruine papieren bags, Kaisercraft Timelight papier collectie,
Kaisercraft Timelight collectables, Burlap groen & bruin
Ingvild Bolme Shabby Chic Treasures, pearls, Ranger distress ink Vintage photo,
Martha Stewart Pons.


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

5 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...