Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 mei 2014

Layout Challenge @ Scrapplezier Mei - Juni 2014

Zijn wij er allemaal weer klaar voor, wij gaan beginnen met een nieuwe Challenge
voor de maanden mei en juni 2014.
Aangezien het lente is en wij hele mooie dagen al hebben gezien in Nederland waarbij het
dan volop groen begint te worden, wil ik deze trend doorzetten in onze volgende challenge.

Aangezien mijn gekozen kleuren combinatie niet echt mijn ding is, ben ik wel in 1 keer
gevallen voor 1 van de papiercollectie's van Kaisercraft namelijk "Limelight"
Natuurlijk kunnen jullie niet meteen dan overschakelen naar een bepaalde kleur dus dat ga
ik heel snel voor jullie doen.

De Challenge voor de maanden mei en juni 2014 is :


Een combinatie van twee, de sketch is afkomstig van het blog van "Kaisercraft" en de
kleuren comb van "Seeds".
Laat je inspireren door deze twee elementen, de uitwerking daarvan is geheel aan jou....
maar ik wil geen kopie zien van de sketch....laat wel dingen terugkomen in jou uitwerking.

Heel leuk zou ik het vinden als iedereen mee doet want dan kunnen wij weer een prijs aan
iemand overhandigen. Helaas waren er voor de Layout Challenge van Maart - April 2014
geen genoeg inzendingen om een mooie prijs aan weg te geven.
Deze prijs wordt beschikbaar gesteld door Scrapplezier.
Iedereen die mee wil doen kan zijn uitwerking via onderstaande link uploaden tot en met
6 juli 2014.

Maar om weer even terug te komen op onze nieuwe challenge ons design team heeft natuurlijk
ook zijn best gedaan om jullie te inspireren, en zijn er onwijs mooie uitwerkingen ingestuurd.

Marie Johansson :

Sonja :

Cissy :

U heeft nog twee uitwerkingen te goed maar die zullen in maand juni toegevoegd worden
zodat er een extra inspiratie bron bijgeplaats kan worden.
Ik wil jullie heel veel plezier met deze nieuwe challenge wensen en wij zien graag jullie
uitwerkingen, hoe meer deelnemers hoe spannender het wordt. En zeg nu zelf iedereen wil toch
wel iets winnen.


Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos... Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...