Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 februari 2014

Layout Challenge@Scrapplezier.nl Februari 2014

In de tweede maand van het jaar 2014 herhalen wij de Challenge van januari 2014, dit doen
wij zodat er meer scrappers/volgers/vieuwers aan deze challenge kunnen meedoen!!!
Wat natuurlijk veel leuker is, hoe meer inzendingen hoe spannender de uitslag is.

Ik herhaal nog even de Challenge van vorige maand.

de eerste opdracht van dit jaar was een layout van Kimberly Neddo Garofolo.
Laat dit layout goed op je inwerken want ik kom zo nogmaals met de opdracht.......



De opdracht luidt als volgt.........
Haal uit dit layout 1 kleur en 1 element en maak aan de hand daarvan een layout!!!!
Vermeld duidelijk op je blog om welke kleur het gaat en om welk element.

In de maand januari hebben jullie de uitwerkingen kunnen bewonderen van onze Designers
Sonja en Brigitta, deze maand komen er twee bij namelijk die van Cissy en die van mij.

Heel stout van mij maar ik heb mezelf niet aan de regels gehouden....ik heb namelijk
2 kleuren uit dit layout gepakt!!! Kon het niet laten......

Cissy :

Astrid :

Sonja :

Brigitta :

Iedereen die mee wil doen aan deze challenge en zijn uitwerking aan ons wil laten zien kan
dat doen door onderstaande link, en heel belangrijk om te weten is dat jij er ook nog een
leuke prijs mee kunt winnen. Uitwerkingen kunnen ingezonden worden tot 6 maart 2014.
Heel veel suc6 iedereen!!!!

Thanks for coming by. Comments are always welcome... Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij met reacties... Obrigada pela visita. Recados são sempre bem-vindos...Creatieve groetjes van Astrid en het designteam van ScrapPlezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...