Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 december 2013

Gestempelde CAS kerstkaarten

Zeer snel te maken voor als de tijd dringt. Neem een setje stempels en wat inkt, eventueel wat lint en rhinestones. zelf heb ik gebruik gemaakt van de stempelset van kaisercarft Turlte Dove een set van vorig jaar maar een die altijd gebruikt kan worden. Jaar in jaar uit.
De eerste kaart zijn gewoon de kerstballen gestempeld met 3 verschillende kleuren inkt en daarna met een fine liner een stippellijntje getekend. De tekst erop gestempeld en afgewerkt met rhinestones silver.

Voor de tweede kaart heb ik de kerstboom van deze set gebruikt en een keer afgedrukt en daarna nog enkele malen afgedrukt, maar dan eerst op een kladje en dan op de kaart zodat je een zachtere boom krijgt. Het is dan meer het effect of er meerdere bomen staan. ook deze tekststempel komt uit de set, afgewerkt met een lintje en wederom silver rhinestones.

Nou dit was ook mijn laatste eigen blogbericht, de 24ste plaats ik de kaartenchallenge nog en dan stop ik met designen voor ScrapPlezier. heb het met veel plezier gedaan, maar wilde nu meer rust en weer voor mezelf scrappen.

Creatieve Groetjes Yvon...

1 opmerking:

  1. mooi van eenvoud Yvon, dank je wel voor de tip en bedankt voor al die jaren van inspiratie, succes met alles wat je gaat doen en zeker tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...