Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 augustus 2013

Friendship kaart

Tja, wat zou ik nu eens gaan maken voor dt -werk, was mijn gedachte wil toch wat variatie laten zien. Dus even wat gerommeld in wat laatjes en toen zag ik deze bruine papieren zakjes weer liggen en dacht dat wordt een pocket kaartje.. Dus op een cropdag met Dorine, Maaike en Karin deze leuke pocketkaart gemaakt.

Heb de zijkanten van de zak eerst op elkaar geplakt (dubbelzijdige tape) en toen de zak dubbel gevouwen en gaan beplakken met papier uit de paperpad van Madam Boutique, de label is gemaakt van een stukje craft cardstock wat ik ook weer beplakt heb met deze lijn papier.



Verder heb ik gebruik gemaakt van de volgende Cheery Linn stansjes, small angel wingsbutterflies Small en fancyfull flourisch smallhouten poppetjes, twine in brown en naturel, waaraan de 
Inkt stazon black, randjes van alles beïnkt met een bruine catseye en natuurlijk nog wat stempels gebruikt van de set Friendship sentiments en nog enkele andere stempels van Kaisercraft.


Zelf vindt ik het ene super leuke pocket kaart en hoop jullie ook, makkelijk om te maken, zo klaar en kan dus snel opgestuurd worden.

Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. hij is erg leuk en super idee, mooie details, mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee is dit zeg.Wij hebben ook nog van die papierenzakken liggen hier.Hij is erg leuk geworden.

    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk idee met een heel mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...