Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

4 juli 2013

Tissue Box!

Vandaag wil ik jullie een gepimpte tissue box laten zien. Het origineel is een gewone simpele mdf tissue box, maar met het mooie papier van Kaisercraft Hopscotch ziet het er toch wel heel gezellig uit.

 
 



Ik heb de tissue box eerst helemaal in de gesso gezet dan pakt het papier beter, daarna de randjes roze geschilderd. Per kant heb ik stukken uit een 30x30 vel gebruikt en later nog wat details met foamtape opgeplakt. Omdat tissues vaak gebruikt worden als mensen gaan huilen heb ik er juist voor gekozen om wat happy teksten erop te verwerken.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tissue box vinden, leuk als je de moeite neemt om een berichtje achter te laten.
Creatieve groetjes van Alida.

4 opmerkingen:

  1. Schitterd leuke tissuebox en wat een gave kleurtjes en zo'n prachtig papier.
    Ook bij een verkoudheid grijp je met plezier naar deze box. Een lekker vrolijk geheel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige tissuebox Alida. Daar word je direct weer vrolijk van.

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk, zo vrolijk en kleurig! Zelfs als je ziek bent, word je hier weer wat blijer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie tissuebox Alida, lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...