Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 juli 2013

Sketch Challenge@Scrapplezier.nl Juli 2013

Is het dan nu echt zomer voor ons, het is hier in Nederland wel weer het ene uiterste
in het andere uiterste maar het is lekker.
Heerlijk als je 's morgens vroeg naar je werk fiets en je voelt de zon al...daar geniet ik
van en het doet mij gewoon goed.
Net als heel veel andere mensen die snakken naar de zon.

Maar even iets anders het is Juli 2013 en vandaag is het precies de 10de.....dus het
is Sketch Challenge dag, ik heb een leuke sketch voor jullie uitgezocht niet te
moelijk (dacht ik) en is afkomstig van Jana Eubank zij is o.a. designer van Basic Grey,
My Minds Eye & Scraptastic Club.
Een zeer getalenteerde scrapster maar ook een geweldige sketch designer.

Ik ga jullie niet langer in spanning houden hier komt dan de nieuwe sketch voor de maand
juli 2013.


Net als alle andere maanden heeft het DT-team ook weer zijn steentje bijgedrage en zijn er weer
geweldige uitwerkingen. Deze maand hebben wij versterking gekregen van Sara Lammar onze
nieuwe Internationale Gastdesigner voor de komende periode.

Sara :
 Brigitta :

Helena :

Yvon :

Alida:

Geweldige uitwerkingen en wat een inspiratie....thanks meiden!!
Mijn uitwerking van de sketch laat nog even op zich wachten, ivm met de drukte op mijn werk
ben ik er te laat aan begonnen. Mijn excusses hiervoor.
Maar ik hoop dat dit jullie niet weer houdt en ik vraag jullie dan ook om meteen alle spullen
uit de kast te trekken en van start te gaan. Het kan zo maar zijn dat jij de gene bent die als
winnaar (van deze bovenstaande sketch) uit de brievenbus komt vallen.

Voor deze maand hadden wij weer geen genoeg deelnemers en uitwerkingen om een winnaar
te kunnen kiezen....Jammer maar helaas!!!!

1. Jane 3. carola1806
2. Maaike

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook zeer tevreden over de uitwerkingen van ons DT-team...helaas had ik mijn tijd verkeerd ingedeeld en was deze niet optijd af.
    In blogpost 26-07-2013 kunnen jullie mijn uitwerking van de sketch bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...