Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 juni 2013

Remember!

In mijn laatste designteam pakketje van ScrapPlezier had ik nog een mooi vel papier van Kaisercraft Marigold liggen en de sketch van deze maand had ik niet gemaakt, dus dat was een leuke uitdaging.
De basis is een vel dessin papier van Kaisercraft Marigold, bijna te mooi om op te werken. Verder heb ik ook wat die cuts uit dezelfde lijn gebruikt en die verhoogd opgeplakt met foamtape. De foto's heb ik aan de rand licht opgeschuurd en gemat. Ook het papier heb ik wat opgeschuurd.
Rechts zie je als je goed kijkt een strook washi tape over de gehele pagina. De knoopjes en de stempel rechtsonder zijn uit eigen collectie.
Hier heb ik de bloem iets opengesneden zodat de foto mooi onder de bloem geschoven kon worden. Dat heb ik ook gedaan met de bovenkant van het ovaal en rechtsboven de grote overzichtsfoto. Dit geeft een heel apart effect.
En natuurlijk heb ik van het restje nog een kaartje gemaakt. De stempel is van Kaisercraft en zit in een setje met mooie teksten. Een cheery linn vlinder mag niet ontbreken, ik heb de vlinder iets aangezet met bruine inkt.


Ook de binnenkant heb ik beplakt, het memokaartje gebruik ik om een persoonlijke boodschap op te schrijven.
Wil je zien met welke sketch ik heb gewerkt en misschien nog wel meedoen met onze LO sketch challenge, dat kan nog , klik voor de sketch dan even hier.
Creatieve groetjes van Alida.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave LO Alida, wat je met 1 vel al niet kan doen. Je kaartje is ook schitterend en wat ene mooie stempelset is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige uitwerking van de sketch Alida en dat met 1 vel designpapier.....
    Het kaartje mag er ook wezen....mooie stempel!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...