Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 mei 2013

Geschenkdoosje van periwinkle gemaakt

Lieve bloggers, helaas werkt mijn nek nog niet echt mee, dus heb ik maar wat kleins gemaakt als DT werk voor ScrapPlezier. Het doosje is ook nog niet eens mijn eigen idee, maar een idee wat ikzelf als geschenkdoosje van Ilja heb gekregen. Volgende keer een groter project, ben er namelijk wel al mee bezig, maar ja  als het niet gaat krijg je het niet af. Helaas. Maar natuurlijk probeer ik we iedere keer toch iets als DT-er te laten zien.
Heb er een kleine tutorial van gemaakt, klein simpel en leuk om te maken en te krijgen.

Ik heb gebruik gemaakt van het kaisercraft papier Periwinkle.
Neem 2 stroken papier dubbelzijdig van 21 x 7 cm en ril dit op 7 en 14 cm.


Ril dan een stuk papier wat tevens ook de onderkant wordt van je doosje op 3.5 van de kant naar de eerste vouwlijn, Doe dit dan aan de andere kant en vouw de lijnen zoals op de foto. 

Smeer dan wat lijm op het middelste oranje vlak en plak er het blauw gestippeld papier op. 

Maak gaatjes in het doosje (zoals op de foto) rijg er daarna een mooi stukje lint door.

Leg je cadeautje of snoepjes of wat anders in en strik je doosje mooi vast.

Ga dan je doosje pimpen, ik heb dat gedaan met Cheery Linn stansen takjevlinder en ondervlinder.

Zo leg je de onder vlinder neer op je papier. Vouw een stukje papier dubbel en leg tegen de vouw het middenstuk van je vlinder neer en stansen maar, als je de vlinder dan open vouwt heb je een dubbele vlinder uit gestanst. Op de vlinder heb ik 2 rhinestone`s van kaisercraft geplakt.

Zo mijn doosje is klaar en moet nog even wachten totdat het hier de deur uitgaat.

Hoop dat jullie deze kleine tutorial kunnen waarderen,
Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...