Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

16 april 2013

Tea at Elsie's

In mijn laatste designteam pakketje zat het hele mooie en romantische papier van Kaisercraft Tea at Elsie's collection. Te mooi om te verknippen, dus ik heb het hele 30x30 vel als basis voor een LO van onze poes Eowyn gebruikt.  Eowyn is helemaal verknocht aan deze koe, de 2 zijn onafscheidelijk en dat levert mooie plaatjes op.
Onder de foto's heb ik wat kleinere stukken papier gebruikt uit dezelfde papierlijn.De cheery linn doilys heb ik wat gekleurd met distress inkt, dried marigold en shabby shutters. Ze passen zo mooi bij dit papier waar de doily al heel mooi in de rand loopt.
Ik heb uit een ander vel van deze papierlijn wat bloemen geknipt en die linksboven en rechtsonder verhoogd opgeplakt met 3D tape. In het hart van de bloem heb ik groene pearls geplakt.

Onder 1 rozetje heb ik nog een mini doily geplakt, ook deze heb ik eerst gekleurd met distress inkt. Ik vind dit zo'n schattig formaatje, past ook heel goed op wat kleinere kaartjes.
Het tekstlabel heb ik gesneden met een nestabilitie, gestempeld met de mooie tekst stempels van Kaisercraft (secret admirer) en verhoogd opgeplakt. Deze tekst sheet bevat een aantal mooie teksten met bij elk woord een beschrijving, die je bij veel gelegenheden kunt gebruiken. Verder nog een kantje langs de zijkant en mijn LO 'Cow Love' is af.

Met de restjes heb ik nog een leuke tag gemaakt.
Ook hier de cheery linn pinwheel doily weer gekleurd met distress inkt en de kleine doily weer onder het rozetje geplaatst.
Rechtsonder in de hoek heb ik een cheery linn vlinder verhoogd opgeplakt en die heeft ook met distress inkt wat kleur gekregen.
De randjes van de tag heb ik ook aangezet met distress inkt, een kantje en een bedeltje eraan en je hebt een leuke tag om als kaartje op te sturen of aan een cadeau te doen. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om lekker aan de slag te gaan. Bedankt voor het kijken en ik lees natuurlijk graag wat jullie er van vinden.
Creatieve groetjes van Alida.

2 opmerkingen:

  1. Wauw, Alida, wat een prachtige layout heb je gemaakt zeg, heel mooi, de tag is trouwens ook goed gelukt hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....prachtig layout en tag....onwijs mooie kleuren en details.
    De doiley's heb jij bewerkt...knap gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...