Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

10 december 2012

Sketch lo december

Wat vliegt de tijd, we zitten alweer op 10 december 2012 nog 21 dagen en het jaar is weer voorbij. Dit wordt dan ook de laatste sketch challenge voor dit jaar, maar natuurlijk gaan we in 2013 de 10 januari wer van start met de volgende sketch challenge.

Bij voldoende deelnemers (minimaal 5) wordt er door middel van random number generator een winnaar getrokken. Dus ik zou zeggen doe een keertje lekker mee want het wordt weer een leuke prijs. De winnaar kan namelijk een cadeaubon van 7.50 winnen te besteden bij ScrapPlezier.

Dit is de sketch die door Astrid is uitgekozen voor deze uitdaging. Super leuke sketch en enkle dt leden hebben al een voorbeeld voor jullie gemaakt.



Alida:

Yvon:
 


Hoop op voldoende deelnemers zodat er een cadeaubon naar iemand gestuurd kan worden, heb je geen blog dan kan je je lo doormailen naar http://mail.scrapplezier.nl/ zodat je toch meekan doen voor deze sketch challenge dan zorgen wij dat je lo geplaatst wordt.

Winnaar van de Candy is Nelleke geworden: Wie wil dit prachtige bord nou niet winnen?
Ik wel, dan geef ik deze aan mijn clienten van de woning waar ik werk.Ik maak dan een stapel briefjes, zodat zij elke dag een briefje kunnen ophangen wat ze eten, wie van de begeleiding werkt enz.
Groetjes, Nelleke

Hoop dat haar clienten er veel plezier een mogen beleven.

Creative Scrap groetjes Yvon
1. coby 3. Tanja 5. Esther
2. Nel 4. Wiebine 6. Brigitta

8 opmerkingen:

  1. wat een mooie lo, leuk om mee aan de slag te gaan en jullie uitwerkingen zijn helemaal top!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Coby en inderdaad een leuke LO, dus ik zou zeggen lift 'em ook en maak er wat moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Coby, die van Alida vindt ik ook super, mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een gave sketch zeg...ga daar zeker even voor zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch is dit, ik ga er eens over nadenken.
    Mooie uitwerkingen ook dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Nelleke met het winnen van de blogcandy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. is zeker een leuke sketch
    heb ook een kerstkaart van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...