Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

21 oktober 2009

Online crop bij ons forum 20OKT09

This is my card from our Online crop at our forum yesterday (oct 21). I think this is my first card using my sewing machine.

Deze is mijn kaart gemaakt (begonnen) gisteren bij de online crop bij ons forum. Ik denk dat deze is mijn eerste werk met de naaimachine.

Loire Valley collection paper & stamps - KaiserCraft.
Mesh lint - Green Tara.




Comments are always welcome...
Ik ben blij met reacties...
Deixe seu recado...

Helena
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje geworden zeg ,mooie papierlijn vind ik dit

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kaart zo mooi dat het is nog bij mijn. nog niet gegeven hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...