Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

13 augustus 2018

Run in the Rain met Cathy Sanders.....


Het is vandaag maandag, de eerste dag van een nieuwe week! Na al die hitte hier in Nederland presenteert Cathy vandaag wel een zeer verfrissend dubbel layout. Prachtige kleuren met veel kleine technieken en zeer sprekende foto's!! Zoals Cathy hieronder aangeeft is een combinatie van oud en nieuw collecties super bij de lijnen van Kaisercraft......

Cathy mailde mij het volgende

This layout is packed full of little techniques to inspire you to scrap. There is stamping, embossing, paper folding and a combination of old and new papers. Plus there are old stickers for embellishment and letter stickers for my title. All the elements come together as I stuck to the colour combo of blue, green and black.

Prachtig begin van de week en zeer inspirerend, op de foto's is het plezier van Cathy's zoon heel duidelijk af te lezen. Ik hoop dat met dit layout jullie scrap mojo is teruggekeerd, gelukkig heb ik nooit last van de hitte ik vind het heerlijk om dan lekker in mijn scrap kamer te zitten designen maar ik weet dat bij een heleboel scrappers dit anders is!! 

Langs deze weg wil ik jullie een hele fijne dag wensen en iedereen die nu nog op vakantie zijn of nog moeten gaan wens ik en het team een Hele Fijne Vakantie toe!!! 
Bedankt voor het kijken en tot gauw......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...