Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 februari 2017

Just for You met Astrid Zwaan.......

Vandaag een kaart van mij op het blog, en nogmaal kom ik terug met de romantische papier collectie van Kaisercraft P.S. I Love You!!. Dit keer heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van 6,5" Paper Pad die boordevol prachtige enkelzijdige dessin vellen zit. Deze afmeting is zeer geschikt voor het maken van kaarten en doet niet onder aan de collectie die een afmeting heeft van 12"x12".

Voor dit design heb ik gekozen voor stoffige roze en diepe tinten van grijs!! Deze tinten vertalen een prachtige liefdesverhaal.


De basis van de kaart heeft een afmeting van 10 x 16 cm, tevens heb ik de basis verstevigd met chipboard. Voor de basis heb ik het dessinvel "Relationship"gekozen. De tweede layer op de kaart is dessinvel "Companionship" de afmeting daarvan is 
8.5 x 13.5, de rechter zijkant hiervan heb ik gescheurd, de bovenzijde en de linker zijkant heb ik opgeruwd met een distress tool. Dit gedeelte heb ik ook door middel van chipboard verhoogd aangebracht. Vanuit de linkerbovenhoek 3.5 cm naar benenden heb ik een stukje ribbon bevestigd en heeft dezelfde breedte als de basis van de kaart.
Nu de derde layer deze heeft een afmeting van 3 x 13 cm, de rechterkant heb ik een beetje rond gescheurd en de linkerkant heb ik opgeruwd met een distress tool. Verhoogd met chipboard en bevestigd met dubbelzijdig tape. 


Nu kunnen wij met de opmaak van de embellisments beginnen, als eerste heb ik de grote roze bloem in het midden van papier layer en ribbon bevestigd. Daarom heen heb ik als eerste de uitgestanste takjes bevestigd, de stans die ik hiervoor heb gebruikt Sizzix Thinlits - Tim Holtz Alterations - Holiday Greens 658759.
Daar tussen door heb ik nog twee roze bloemen bevestigd en een soort van roze-witte stampertjes. Hier en daar zien jullie tussen de embellisments door gem-stones van Prima Marketing in diverse lichten tinten. 


Op het hart van de bloem heb ik een chipboard element bevestigd van het prachtige merk Scrapiniec, als laatste bevestig ik een die-cut element uit de P.S. I Love You collectie van Kaisercraft.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart, bedankt voor het kijken en tot onze volgende post!!


1 opmerking:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...