Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 januari 2017

P.S. I Love You met Astrid Zwaan......

Als eerste wil ik jullie het allerbeste wensen voor het jaar 2017, ten tweede wil ik jullie vandaag meenemen in de wereld van 1 van de allernieuwste Kaisercraft collecties. Een collectie met een thema waar de liefde centraal staat, de collectie heeft de naam 
P.S. I love You meegekregen. 

In deze collectie vindt je stoffige roze en diepe tinten van grijs, het is een collectie voor echte romantische zielen. Als een echt liefdesverhaal, en net op tijd voor Valentijnsdag. De collectie P.S. I Love You geeft jou de verklaring van de eeuwige liefde en toewijding.




Wit Bazzill Cardstock heb ik gebruikt voor de basis van deze kaart, deze heb ik voorzien van een tweede layer, hiervoor heb ik het dessin sheet "Courtship" gebruikt. In het midden van de kaart heb ik een stukje chipboard bevestigd, dit heb ik gedaan dit omdat je embellisments mooier en beter te bevestigen zijn.




Ik heb voor deze kaart gekozen om de volgende embellisments te gebruiken, Prima Marketing flowers, resin en Say It In Crystals, Kaisercraft collectables en
wit organza lint.



Ik hoop dat ik met deze kaart jullie ook inspiratie heb gegeven om met deze geweldige nieuwe papierlijn van Kaisercraft te gaan werken. Ik kan jullie nu al vertellen dat het echt een plezier is om mee te werken. 

Bedankt voor het kijken en tot 4 januari 2017, Lilian zal jullie ook een geweldig project persenteren!!!!


2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...