Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 mei 2016

Je bent geweldig met Nancy Stoetaert..................

Vandaag mijn derde en laatste blogberichtje als gastdesigner bij Scrapplezier.
Ik vond het erg leuk om aan de slag te gaan met hun materialen en mezelf uit te dagen om telkens een combinatie te maken van een doosje met een kaart. Zo nu ook weer!!


Toen ik deze papierset "Konstrukt Collection" van Kaisercraft zag wist ik onmiddelijk dat het een 
vaderdagsetje zou worden. Een patroontje voor een gereedschapskoffer heb ik niet, maar het 
koffertje van Dutch Doobadoo wel, en dat heb ik dan ook gebruikt!!


Het koffertje maakte ik in stevig grijs basispapier.
Dan heb ik alle vlakken bekleed met dessinpapier. Drie kanten en de bovenkant met groen dessinpapier, èèn kant van het papier met allerlei gereedschap en materialen op. 
Op koffers zie je vaak stickers
gekleefd, dit heb ik hier wat nagebootst met labels met tekststempels, toepasselijk voor vader,
ook een streepje verf met een tekststempel op.....
Aan het handvat nog een labeltje vastgemaakt, want mijn vader is inderdaad Super!!


Voor het kaartje ben ik aan de slag gegaan met een schets. Hier zie je alle zes de motiefjes van het 
papier van Kaisercraft gecombineerd.

Vader wordt op vaderdag gevierd, met de tekststempel zegt het zo : 
Je bent geweldig, 365 dagen lang.
Mooi toch!!
Welke dag hij dit jaar niet geweldig is weet ik eigenlijk niet!!


Gebruikte Materialen :
Dessinpapier Konstrukt Collection - Kaisercraft
Tekststempel 'gefeliciteerd' - Joy 6410/0021
Tekststempel 'vandaag is jouw dag' - Marianne Design CS0852
Andere tekststempel - Joy/Noor 6410/0013
Whole Paint Stroke - PoppyStamps 1384
Labelstansjes - Joy - X-Cut - Spellbinders - Double Dies
Banner - Marianne Design COL1398
Cirkelmallen en rechthoek met stiksteekjes - CreaNestLies XXL
Koffertje - Dutch Doobadoo 470.113.011

Dankjewel dames van Scrapplezier voor het vertrouwen!
Hèèl tof dat ik een maand gastdesigner mocht zijn.....

Nancy......

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie kaart en leuke koffer Nancy!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk gedaan nancy!! super papier hiervoor.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ontzettend leuk!! De kaart en het koffertje zijn gewoon super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...