Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 maart 2016

Hello met Brigitta Raaijmakers........

Yeempie wat vliegt de tijd en hele maal als je een geweldige gastdesigner in het midden hebt.
Het is alweer eind maar voor Brigitta haar laatste blogpost als Gastdesigner
van Scrapplezier. Brigitta wil met jullie delen een prachtige project - inspiratie bron 
"cupcake standaard"




Brigitta mailde mij het volgende :

Ik kocht een tijd geleden een doosje kartonnen cupcake standaards deze waren zo schattig dat ik ze niet kon laten liggen en voor de prijs hoefde ik het al helemaal niet te laten.
Vaak bij het aanschaffen van spullen vliegt er door mijn hoofd "wat zou ik hier eens mee gaan doen" Wat past er niet beter bij een cupcake/taart standaard dan een "taartpunt"  Met stencils die ik had liggen heb ik uit Kaisercraft papier "photofriendly"de basis van een
taartpunt gehaald, het eerste begin van een schattig tafereeltje!!
Het meisje is een Gor-juss stempeltje die ik van èèn van mijn  swap-partners ont-
vangen had, ik kleurde deze in met spectrum noir alcohol markers.
 Alle houten embellisments zoals het woordje hello, de gieter en het vogelkooitje
behandelde ik eerst met gesso om meer relief te krijgen heb ik deze houten embellisments daarna op verschillende plaatsen voorzien van groene embossing poeder.
Omdat ik mijn project een shabby uitstraling wou geven heb ik deze delen nogmaals met 
wat gesso bewerkt.....


Naast het hekje, vogelkooitje en het ingekleurde Gor-juss stempeltje heb ik tevens de 
bovenkant voorzien van mos en gele roosjes....
Deze twee extra items geven een voorjaarssfeer aan het geheel.



Om het shabby effect door te voeren heb ik natuurlijk ook de item op de bovenkant
voorzien van een laagje gesso, zoals jullie kunnen zien wordt het project hiermee
èèn geheel en is hij af tot in de kleinste detail!!!

Net als alle andere projecten is dit ook weer een juweeltje en WauW wat een inspiratie
bron voor iedereen...

Brigitta ik wil jou namens het team van Scrapplezier onwijs bedanken voor deze
geweldige inspirerende projecten afgelopen maand. 
En TOP dat jij onze uitnodiging heb geaccepteerd en ik heb genoten van onze
samenwerking !!! 

Mochten jullie meer werk van Brigitta willen bekijken dan verwijs ik jullie graag  naar het
blog van Brigitta, mochten jullie haar technieken willen volgen dan verwijs ik jullie
graag naar haar YouTube kanaal.

Natuurlijk kunnen jullie ook nogmaals de eerder geplaatste projecten van haar op ons blog bekijken door op onderstaande links te klikken.

Bedankt voor het kijken en tot April 2016............

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...