Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

20 februari 2016

Speciaal voor jou met Miranda Kosmeier.......

Vandaag wil Miranda met jullie delen een prachtige kaart die Speciaal voor jou 
gedesigned is....prachtige kleuren die mij direct doen denken aan de "Lente"
Maar als ik zo naar buiten kijken maar ook als ik mijn oren goed de kost geef  lijkt het
wel "Herfst"....het stormt hier flink in Lelystad!!

Voor de kaart "Speciaal voor jou" is gebruik gemaakt van prachtige paarse en 
zacht groen kleuren, vlindertjes, bloementje maar ook jong leven typisch iets 
wat de "Lente" zo speciaal maakt.


Ik weet niet of het jullie opvalt maar deze kaart heeft een verborgen item met een speciale 
boodschap. Misschien kunnen jullie het raden zo niet op onderstaande foto wordt het 
een ieder meteen duidelijk.


Het digitale plaatje wat Miranda voor dit design gebruikt heeft is ingekleurd met
derwent potloden, de volgende kleuren heeft zij daarvoor gebruikt :

paars: c220-c230-c240-c250-c260-c270
rose: c180-c190-c200
groen c440-c440
bruin: c510-c530-c640
grijs/zwart ; c670-c700-c650
blauw: c320-c350-c360


Op bepaalde delen van het digitale ingekleurde plaatje heeft Miranda een extra accent gelegt
deze zijn namelijk voorzien van glitter!!


Miranda heeft gebruik gemaakt van de volgend materialen : 

Kaisercraft "Garden Arabesque"  collectie, Craft Cardstock, Bazzill Cardstock, 
Kaisercraft "Garden Arabesque epoxy brads", ribben, glitter,
Joy snijmallen set "One of a kind", stempel "Speciaal voor jou" 

Bedankt voor het kijken en ik zie jullie allemaal weer bij de KIC Top 3, fijn weekend!!

 

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...