Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 februari 2016

Love met Astrid Zwaan.............

Vandaag wil ik met jullie delen een layout met een ander formaat 12"x 6" een soort 
van Banner idee. Een heerlijk formaat om mee te werken, natuurlijk is je 
werk ruimte verkleind en daar houd niet iedere scrapper of scrapster van, maar het is zeker een uitdaging!!  Ik zelf zou het iedereen aanraden om de stoute schoenen een aan te trekken om dit een uit te proberen.


Voor dit Banner layout heb ik de prachtige kerstlijn "Home for the Holiday's" - 
Maja Design gebruikt.
Heerlijk papier om mee te werken, en zoals jullie zien niet alleen maar te gebruiken 
voor kerstfoto's

Voor mijn design heb ik gebruik gemaakt van 6 elementen namelijk :

1. Cardstock
2. Design papier
3. Doiley
4. Chipboard Hart element
5. Titel
6. Foto


Zoals jullie kunnen zien heb ik via een Cheery Lynn die, en uit het design papier een doiley
gestanst wat ik persoonlijk veel mooier vind dan die super witte standaard doiley's,
zo blijft het design één geheel.
Het hart element is afkomstig van Dusty Attic die ik bewerkt heb met design papier uit de
collectie "Home for the Holiday's" - Maja Design. 

Ik hoop dat ik jullie met dit layout "Love" heb kunnen uitdagen om ook eens
qua formaat uit je comfort zone te gaan. Je zult zien de prachtigste 
creaties vliegen je mouw uit!!!

Bedankt voor het kijken tot gauw.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...