Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

14 januari 2016

Key to my hart met Astrid Zwaan.......

Vandaag wil ik jullie inspireren om ook eens met verschillende layers en 
om deze layers in verschillende hoogtes te bevestigen. Hierdoor krijgt je een hele
andere uitstraling in je design.

Key to my hart is niet gedesigned met een Kaisercraft collectie maar met de prachtige
wedding collectie van Webster Pages!!!
Het mooie van dit papier is dat jij zelf verschillende elementen kan uitknippen en deze
als embellisments kan gebruiken. 


Ik weet niet of jullie het kunnen zien maar de eerste 4  layers zijn niet verhoogt, 
layer drie is bewerkt met een Martha Stewart pons. 
De laatste 3 layers zijn verhoogt door middel van chipboard waarvan er twee 
zijn afgewerkt met Pearl strips van Kaisercraft. De ene laatste layer heb ik versierd met 
2 resin flowers.

De foto's zijn gemat met restjes die ik overhield van de collectie daarrnaast heb ik 
de foto's niet recht naast elkaar gelegt maar de rechter foto in de rechterhoek 
en de linker foto in de linkerhoek.

De trouwjurk heb ik uit het designpapier geknipt, verstevigd met chipboard 
en nogmaals verhoogt met 3d foam. 
De strik is van hout en komt uit de collectie van Prima Marketing.


 Met dit layout heb ik jullie willen inspireren om ook eens te kijken naar de clean and 
simple way of scrapbooking.....Ik zelf ervaar dat er vaak heel luchtig over 
gedaan wordt en dat men tegenwoordig
alleen maar kijkt naar druk en veel mixed media.....Ik zelf vind dit heel jammer!!!

Laat mij weten wat jullie hiervan vinden, fijne donderdag en tot gauw......


Bron : Romy Veul workshop te Almere

2 opmerkingen:

  1. prachtig Astrid. mooie detail foto.. zo kun je goed zien dat het verhoogd is. groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Astrid! Hele mooie details!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...