Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 december 2015

Top 3 November Challenge 2015.....

De november challenge stond in het teken van "Vrijheid",voor mij een extreme 
uitdaging maar wat zijn sommige scrappers hier toch geweldig goed in en dat blijkt ook 
wel want wij hebben 5 geweldige uitwerkingen.
En met deze uitwerkingen mogen wij weer een Top 3. samenstellen.

Het blijft elke maand toch weer reuze moeilijk om een Top 3. samen te stellen, maar ondanks
ik het elke maand weer aan jullie meld lukt het mij elke maand weer!!




Dora, Cynthia en Angelique namens het hele team van Scrapplezier 
wil ik jullie van Harte Feliciteren, Dora zou jij zo vriendelijk willen zijn 
om jouw emailadres te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl

Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de December Challenge!!


  
Fijne dag iedereen, groetjes Astrid.

3 opmerkingen:

  1. wow prachtige kaarten.. en Dora.. wow wat en plaatje! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Cynthia en Angelique met jullie top 3 notering.
    Mooie kaarten.
    En dank jullie wel dat jullie mijn kaart ook hebben gekozen voor in de top 3.
    Ik ben er super blij mee.
    Ik ga jullie mailen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...